Opzetten van klantenservice

Vandaag zijn we druk bezig geweest met het opzetten en inrichten van onze klantenservice pagina van Repair IT Now. Bij het verlenen van uitstekende service is de klantenservice één van de belangrijkste onderdelen. De klantenservice hebben wij ingedeeld in drie delen. Over Repair IT Now waar u het bijvoorbeeld kunt terugvinden wat de contactgegevens zijn, locatie van de vestiging is, de parkeermogelijkheden, onze keurmerken en klantbeoordelingen. Allemaal handige informatie overzichtelijk op één pagina.

Het tweede gedeelte bestaat uit “veel gestelde vragen”. Na een brainstormsessie en onderzoeksresultaten van De PC Makelaar zijn wij tot zover bij een aantal onderwerpen gekomen waar onze klanten vaak een vraag over stellen. Een aantal onderwerpen zijn: Algemene voorwaarden, betaalmogelijkheden, garantie, verzekering, opsturen en laten repareren van tablets en telefoons.

In het derde gedeelte kunt u terugvinden voor wie wij allemaal repareren. Wij voeren reparaties uit voor particulieren, bedrijven en verzekeraars. Om te beginnen is de opzet en indeling van de klantenservice van Repair IT Now. In de toekomst zal dit veel verder worden uitgebreid met de data die wij tot die tijd hebben verzameld.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.