Thomas is 17 jaar en loopt momenteel al 9 weken stage bij ons in het bedrijf, Thomas doet een opleiding tot junior accountmanager op het Davinci college en is 2e jaars. Thomas zijn taken zijn voornamelijk het telefooncontact met klanten onderhouden en klanten telefonisch helpen. Ook geeft Thomas advies aan de balie en zorgt hij dat alle afspraken goed verlopen. 

Thomas vindt het belangrijk dat de klanten zich op hun gemak voelen.

Interview met stagIaIr Thomas

Vraag 1: waarom heb je voor een stageplek Repair IT Now gekozen?

Ik was eigenlijk opzoek naar een stageplek die persoonlijk bij mij paste. Ook wilde ik een stageplek in de buurt, al mijn computers heb ik altijd zelf gebouwd hierdoor heb ik eigenlijk wel affiniteit met een bedrijf die reparaties verricht op het gebied van ICT.

Vraag 2: wat heb je de afgelopen 9 weken geleerd?

Ik heb geleerd hoe je klantvriendelijk bent, hoe je een klant op zijn gemak laat voelen en natuurlijk hoe je omgaat met ontevreden klanten. Maar ik heb bijvoorbeeld ook geleerd hoe je netjes de telefoon opneemt of een voicemail inspreekt. Ik heb geleerd met “exact” te werken en ook heb ik tijdens deze stage mijn vaardigheden met “trello” verbeterd, dit zijn programma’s die bedrijven gebruiken om alle afspraken en voorraden in bij te houden.

Vraag 3: hoe ervaar jij de klantenservice van Repair IT Now?

Ik vind het tot nu toe echt super leuk om hier op de klantenservice te werken, over het algemeen heb ik alleen nog maar te maken gehad met leuke, gezellige klanten. Ik vind het leuk dat ik een grote verantwoordelijkheid krijg en ook mag bellen met grotere klanten.

Vraag 4: ben je zelf ook technisch?

Ik ben redelijk technisch, ik heb veel kennis van computers maar wel voornamelijk van de hardware. Bij Repair IT Now ben ik niet verantwoordelijk voor de reparaties, hier hebben wij professionele reparateurs voor.

Vraag 5: wat is er uniek aan Repair IT Now?

Wat ik uniek vind aan ons is dat je mee kunt kijken met de reparaties, er is een open sfeer en de service is altijd eerlijk en persoonlijk. We zijn ook snel met de meeste reparaties, soms hoeven de klanten maar een half uurtje te wachten.

Ook vind ik Repair IT Now gastvrij voor haar klanten, we bieden de klanten bijvoorbeeld altijd koffie of thee aan terwijl ze wachten.

Geïnteresseerd om deel uit te maken van ons team?

Is techniek je passie? Wil je elke dag bezig zijn met de nieuwste technologieën in mobile devices? Voor komende jaren hebben wij hoge doelstellingen en verwachtingen wil jij hier een bijdrage aan leveren?

Wil je stage lopen of werken bij Repair IT Now

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.